کاسه غلات صبحانه ارزن موز خرد شده نارگیل


به دنبال راه جدیدی برای تهیه کاسه غلات صبحانه خود هستید؟ سپس یک کاسه صبحانه ارزن را امتحان کنید که روی آن نارگیل خرد شده خوش طعم، موز و بادام زمینی برای طعم و مزه قوی و سلامتی مفید است. این کاسه فرنی صبحانه آسان با ارزن غلات کامل شروع می شود که سریع پخته می شود، سپس با تکه هایی از موز تازه، نارگیل، بادام زمینی و نوشیدنی شیر نارگیل، همراه با قطره ای از شربت افرا می ریزد. تنها با شش ماده، می توانید این کاسه های صبحانه سبوس دار را در 20 دقیقه درست کنید. این دستور تهیه کاسه غلات صبحانه ارزن نارگیل خرد شده با ارزن نارگیل نیز یک ایده عالی برای آماده سازی یک وعده غذایی است! فقط کافی است کاسه های نارگیل ارزن سبوس دار خود را از قبل آماده کنید، آنها را در ظروف جداگانه و قابل مایکروویو مانند ظروف شیشه ای Weck آماده کنید و قبل از حفاری در مایکروویو قرار دهید. می توانید از این کاسه صبحانه به عنوان میان وعده و حتی صبحانه برای شام لذت ببرید. . عالی برای تمام سنین، از کودکان و نوجوانان تا بزرگسالان. میوه های فصلی دیگر مانند انواع توت ها، هلو و سیب را جایگزین کنید.

چگونه با ارزن بپزیم

ارزن برای اولین بار در حدود 10000 سال پیش در آسیا و آفریقا کشت شد و به سرعت به یک غذای اصلی در سراسر جهان تبدیل شد. کتاب مقدس در تهیه نان به آن اشاره می کند، رومی ها آن را به عنوان فرنی می خوردند و قبل از برنج، دانه رایج در چین بود. غذاهای بسیاری از کشورها شامل ارزن است، مانند نان های تخت در هند (روتی و باکریفرنی و حتی آبجو و شراب. امروزه ما شروع به درک ارزن به عنوان یک غلات کامل همه کاره کرده ایم که می تواند در 20 دقیقه پخته شود. ارزن با دانه های طلایی ریز و ترد خود، طعم ملایمی دارد که برای بسیاری از غذاها مناسب است. این ایده عالی است که غلات کامل غنی از فیبر مانند ارزن را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا مزایای سلامتی متعددی از جمله سلامت قلب، وزن سالم و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 داشته باشید. در اینجا درباره فواید سلامت غلات کامل بیشتر بدانید.

نکات تغذیه ای

یک فنجان ارزن پخته شده حاوی 12 درصد از ارزش روزانه پروتئین سیرکننده و ویتامین های B تیامین و نیاسین است که از متابولیسم حمایت می کنند. ارزن همچنین غنی از پلی فنول ها، ترکیبات گیاهی قدرتمند برای تقویت سلامت است. آیا ارزن فاقد گلوتن است؟ بله، این دانه کاملاً بدون گلوتن است، بنابراین برای همه افراد حاضر در سفره شما گزینه مناسبی است. در ترکیب با بادام زمینی، نارگیل و موز در این دستور کاسه غلات، دوز خوبی از پروتئین، چربی های سالم، ویتامین E، کربوهیدرات های دیر هضم، فیبر، پتاسیم و مواد مغذی گیاهی که به عنوان آنتی اکسیدان و ضد التهاب عمل می کنند، دریافت خواهید کرد. ترکیبات.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این دستور غذای گیاهی و بدون گلوتن برای کاسه غلات صبحانه ارزن نارگیل خرد شده با ارزن نارگیل سرشار از مواد مغذی و طعم است – این کاسه های صبحانه را در 20 دقیقه روی میز قرار دهید! برای تهیه غذا نیز عالی است.



  1. در یک قابلمه کوچک آب را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا بجوشد. ارزن را اضافه کنید، هم بزنید، دوباره بجوشد، حرارت را کم کنید تا بجوشد و بپزید تا نرم شود (حدود 20 دقیقه).
  2. در حالی که ارزن در حال پختن است، رویه ها را جمع کنید.
  3. آب باقیمانده از ارزن را خالی کرده و با چنگال آن را کرک کنید.
  4. ارزن داغ را بین دو کاسه تقسیم کنید (حدود ¾ فنجان ارزن پخته شده در هر کاسه).
  5. روی هر کاسه موزهای ورقه شده (نصف موز در هر کاسه) را بچینید.
  6. 3 قاشق غذاخوری بادام زمینی را روی هر کاسه بچینید.
  7. 2 قاشق غذاخوری نارگیل رنده شده را روی هر کاسه بچینید.
  8. هر کاسه را با 1 قاشق غذاخوری شربت افرا (اختیاری) بریزید.
  9. هر کاسه را با ½ فنجان نوشیدنی شیر نارگیل سرو کنید.
  10. بلافاصله سرو کنید. دو کاسه درست می کند (حدود 2 فنجان در هر کاسه).

یادداشت

برای تهیه کاسه‌های آماده‌سازی غذا، همه مواد را در کاسه‌های قابل مایکروویو قرار دهید، روی آن را بپوشانید، در یخچال بگذارید و قبل از سرو گرم کنید. اگر ترجیح می دهید موز سرد و بادام زمینی و نارگیل ترد باشد، می توانید آن ها را درست قبل از خوردن اضافه کنید.

می توانید موز را جایگزین سایر میوه های فصلی مانند انواع توت ها، هلو، سیب و انار کنید.

ممکن است بادام زمینی را با سایر مغزها از جمله گردو، بادام، پسته و گردو جایگزین کنید.

  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • زمان پخت: 20 دقیقه
  • دسته بندی: صبحانه
  • غذا: آمریکایی

برای سایر دستور العمل های کاسه صبحانه غلات کامل، دستور العمل های زیر را بررسی کنید:

جو دوسر شبانه گیلاس شکلاتی تیره
جو دو سر فولادی با گلابی، زنجبیل و خرما
بلغور جو دوسر سیب تند با کینوا و بادام
بلغور جو دوسر سیب دارچینی با پسته
کاسه توت با کینوا و گردو
جو دو سر برش فولادی با زغال اخته و گلابی
بلغور جو دوسر با اسفناج، قارچ و توفو

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای وابسته، اینجا را کلیک کنید.

ابزارهای بیشتر برای خوردن و زندگی خوب



منبع