سالاد کلم بروکسل تراشیده شده با بادام زمینی و پاپایا


یک راه فوق العاده خوشمزه برای تهیه کلم بروکسل خام در سالاد کلم بروکسل تراشیده شده است، مانند این سالاد خوش طعم و سبک تراشیده کلم بروکسل با بادام زمینی و پاپایا. در این دستور غذا، ترکیبی از کلم های بروکسل تراشیده شده با طعم های خارق العاده الهام گرفته از تایلندی، از جمله فلفل قرمز قرمز، گشنیز، نارگیل، بادام زمینی و پاپایا را خواهید یافت که همه در سالاد به یاد ماندنی وگان و بدون گلوتن برای اعصار مختلف ریخته می شوند. سالم، خوشمزه است و می توانید آن را خیلی سریع درست کنید!

چه مقدار کربوهیدرات در کلم بروکسل وجود دارد؟

اگر بشنوید که کلم بروکسل بسیار کم است، خوشحال خواهید شد – 8 گرم برای یک فنجان پر! کلم بروکسل سرشار از فیبر و ریزمغذی‌ها، به ویژه برای سلامتی مفید است، زیرا در خانواده چلیپایی قرار دارد و این سبزیجات دارای ترکیبات قوی مرتبط با محافظت از سرطان هستند. من این عزیزان را در حال رشد در باغ خود دارم، همراه با یک درخت پاپایا که میوه پاپایایی را که در تصویر اینجا می بینید، فراهم کرده است. بله، پاپایا می تواند به خوبی در کالیفرنیای جنوبی رشد کند. در واقع، چندین ماده اضافی مانند فلفل قرمز قرمز، گشنیز، پیاز سبز و لیمو از باغ من برای این دستور تهیه شد. شما می توانید همه این مواد را در بازار کشاورزان یا خواربار فروشی محلی خود نیز به راحتی پیدا کنید.

طرز بریدن کلم بروکسل برای این سالاد

می‌توانید با برش دادن جوانه‌های بروکسل با یک چاقوی تیز، خودتان آن‌ها را بتراشید یا از غذاساز برای انجام این کار استفاده کنید. حتی می توانید کلم بروکسل را که از قبل تراشیده شده اند در برخی از سوپرمارکت ها پیدا کنید. فقط وینگرت بادام زمینی را هم بزنید و داخل مخلوط کلم بروکسل بریزید. این سالاد تا چند روز در یخچال هم خوب می ماند. آن را برای تهیه غذا، پیک نیک، نوشیدنی، مهمانی ها یا شام های روزهای هفته مخلوط کنید.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این سالاد بسیار آسان تراشیده کلم بروکسل با بادام زمینی و پاپایا، سالاد ترد، طعم‌دار، سالم، گیاهی و بدون گلوتن برای مهمانی، پیک‌نیک، غذاخوری یا شام شب هفته شما است.


سالاد کلم بروکسل تراشیده شده:

وینگرت بادام زمینی:

چاشنی زدن:


  1. برای تهیه سالاد: کلم بروکسل را بشویید، انتهای آن را برش دهید و به صورت عمودی برش دهید تا اصلاح کنید، یا آنها را در غذاساز بتراشید. (در برخی بازارها نیز می توانید کلم بروکسل را که از قبل تراشیده شده پیدا کنید.)
  2. کلم بروکسل ریش شده، گشنیز، پیاز سبز، نارگیل و پاپایا را در یک کاسه سالاد بزرگ قرار دهید.
  3. برای تهیه وینگرت بادام زمینی: در یک کاسه کوچک، روغن، آب لیمو، کره بادام زمینی، تکه های فلفل قرمز چیلی، سیر، زنجبیل، سس سویا و شهد آگاو (اختیاری) را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.
  4. سس را داخل سالاد بریزید و خوب مخلوط کنید. ادویه ها را در صورت نیاز با کمی نمک دریا (اختیاری) تنظیم کنید. ممکن است با توجه به سلیقه خود، فلفل قرمز بیشتری اضافه کنید.
  5. برای تزئین: بادام زمینی و نارگیل بپاشید.
  6. بلافاصله یا در یخچال تا 5 روز در ظرف دربسته سرو کنید. 8 وعده درست می کند.

  • زمان آماده سازی: 20 دقیقه
  • دسته بندی: سالاد
  • غذا: آمریکایی، تایلندی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 وعده
  • کالری: 149
  • قند: 10 گرم
  • سدیم: 146 میلی گرم
  • چربی: 8 گرم
  • چربی های اشباع شده: 3 گرم
  • کربوهیدرات ها: 20 گرم
  • فیبر: 4 گرم
  • پروتئین: 4 گرم

کلید واژه ها: دستور پخت تایلندی، سالاد وگان، سالاد کلم بروکسل تراشیده شده

برخی از دیگر سالادهای گیاهی مورد علاقه من را در اینجا امتحان کنید:

سالاد کلم وگان سزار
سالاد زمستانی خرد شده با سس لیمو
سالاد یونانی میزونا با ادویه سماق وینگرت
سالاد سیب کینوا والدورف

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.