نحوه طبخ قارچ + فواید قارچ برای سلامتی


قارچ‌ها مملو از طعم اومامی، تغذیه‌ای و فواید سلامتی هستند – با این پنج نکته و دستور العمل قارچ‌ها، نحوه طبخ قارچ را بیاموزید، به علاوه فواید سلامتی قارچ‌ها را کشف کنید.

هیچ چیز قابل مقایسه با عطر خاکی و طعم معطر قارچ، تازه تفت داده شده در کمی روغن زیتون و سیر نیست. قارچ منبعی غنی از اومامی (این حس خوش طعم)، می تواند به هر غذایی طعم بدهد، و هر چه قارچ تیره تر باشد، به طور کلی اومامی بیشتری دارد. Umami می تواند سیری را افزایش دهد، شوری را متعادل کند، و تلخی را کاهش دهد، و آنها را به یک افزودنی خوشمزه و سالم برای هر چیزی از پاستا گرفته تا سالاد تبدیل می کند. این طعم خوش طعم و بافت «گوشتی» برای رژیم‌های کاملاً گیاهی مهم‌تر است. با این حال، آیا می دانستید که قارچ ها بسیار خاص تر از آن چیزی هستند که طعم لذیذ آنها نشان می دهد؟ قارچ ها نه گیاهی و نه حیوانی در قلمرو قارچ ها زندگی می کنند و در واقع بدنه میوه ای پیچیده ارگانیسم قارچی هستند.

قارچ برای فروش در بازار کشاورزان پاسادنا.

قارچ چیست؟

مشابه نحوه تولید میوه های دانه دار توسط درخت برای ادامه گونه، یک ارگانیسم قارچی قارچ های پخش کننده هاگ تولید می کند که ظاهراً می توانند یک شبه ظاهر شوند. این پدیده در واقع منشأ چندین عبارت در زبان انگلیسی است، مانند قارچ زدن، یعنی به سرعت بالا آمدن! دفعه بعد که باران می‌بارد مراقب قارچ‌ها باشید، احتمالاً تعداد زیادی از آن قارچ‌های کوچک را خواهید دید. چگونه قارچ پرورش دهیم؟ اگر می‌خواهید قارچ خوراکی خود را پرورش دهید، راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد: اسپور را از یک باغبان محلی خریداری کنید، یا اگر انگشت شست سبز شما خیلی سبز نیست، می‌توانید یک کیت قارچ از قبل آماده شده را به صورت آنلاین خریداری کنید. !

انواع قارچ در بازار کشاورزان اوجای موجود است.

با وجود هزاران گونه قارچ در جهان، بیشتر این قارچ ها مرموز باقی می مانند، زیرا تنها 10 درصد از گونه ها شناسایی شده اند. بیشتر گونه‌های کشف‌شده ماکرو قارچ‌ها در نظر گرفته می‌شوند – آنهایی که می‌توانیم ببینیم – و بسیاری از گونه‌های ناشناس میکروقارچ هستند، از جمله کپک‌ها و کپک‌ها. در واقع، یکی از بزرگترین موجودات زنده یک کلونی قارچی در اورگان است که وزنی برابر با 20 نهنگ آبی دارد و مساحت آن نزدیک به 4 مایل مربع است! اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف قارچ موجود در اینجا بخوانید.

فواید قارچ برای سلامتی

قارچ ها به طور طبیعی کالری و چربی کمی دارند و بسته به نوع آن، تنها حاوی 18 تا 28 کالری در هر وعده 3 اونس هستند. مهمتر از آن، قارچ ها منبع عالی از بتا گلوکان ها، پروتئین ها، کربوهیدرات ها، چربی ها، ویتامین ها، عناصر کمیاب و ترکیبات گیاهی طبیعی مانند استرول ها، فنل ها و ترپنوئیدها هستند. آنها همچنین منبع بسیار خوبی از ویتامین D هستند (در صورت قرار گرفتن در معرض نور)، که ما را در این روزهای زمستانی دلگیر و بدون آفتاب خوشحال نگه می دارد!

این دستور غذایی سرشار از قارچ برای سالاد کلم سونوما را ببینید و ویدیوی تهیه این دستور را اینجا ببینید.

محققان اشاره می کنند که قارچ ها دارای تعدادی باکتری، مخمر و کپک هستند که ممکن است نویدبخش سلامت باشند. مطالعه فواید قارچ ها برای سلامتی عمدتاً بر فعالیت ضد سرطانی، عملکرد آنتی اکسیدانی و مزایای تقویت کننده سیستم ایمنی متمرکز شده است. چند مطالعه به سایر فواید بالقوه از جمله مدیریت وزن و سیری و کاهش سطح لیپیدها و گلوکز خون پرداخته اند. بر اساس مطالعه ای که در نوامبر 2009 در سال 2009 انجام شد، بتا گلوکان قارچ ممکن است ماده مخفی باشد، زیرا به نظر می رسد دارای اثرات محرک سیستم ایمنی و کاهش کلسترول و همچنین فعالیت ضد سرطانی است. بررسی های تغذیه.

در این پست وبلاگ فواید این قارچ یال شیر کرکی را بررسی کنید.

چگونه با قارچ بپزیم

به آشپزی با قارچ علاقه دارید؟ نکته شگفت انگیز در مورد این قارچ ها این است که آنها بسیار متنوع هستند. قارچ دکمه ای، محبوب ترین نوع در ایالات متحده، می تواند پخته یا خام مصرف شود. من دوست دارم آنها را قاچ کنم و در کنار فلفل دلمه ای قرمز و نارنجی در هوموس فرو کنم! با این حال، فهمیدن نحوه پخت آنها می تواند مشکل باشد. حتما قبل از استفاده آنها را بشویید، اما اگر قبل از پختن خیلی مرطوب باشند، ممکن است آب حبس شده به جای ترد شدن باعث بخار شدن آنها شود. برای جلوگیری از این امر، پس از آبکشی آنها را برش دهید و قبل از اینکه به تابه اضافه کنید، آنها را خشک کنید. همچنین می‌توانید قارچ‌ها را برای طعمی عمیق‌تر و شدیدتر مرینیت کنید که به ظرف شما پیچیدگی می‌دهد. با این حال، در حالی که بیشتر قارچ ها را می توان به روش های مختلفی طبخ کرد، انواع مختلفی وجود دارد که نیاز به آماده سازی بیشتری دارند! برای نگاهی عمیق تر به برخی از بهترین راه ها برای لذت بردن از همه چیز، از شیتاکه گرفته تا انوکی، به انتهای پست وبلاگ او بروید.

ویدیوی من را برای تهیه این کاسه نودل با توفو و سبزیجات تایلندی که به طرز خوشمزه ای قارچ ها را در خود جای داده است، تماشا کنید.

5 روش برتر برای استفاده از قارچ + دستور پخت قارچ

روز خود را درست با این بلغور جو دوسر خوش طعم با اسفناج، قارچ و توفو شروع کنید.

1. روز را با قارچ شروع کنید

صبحانه ساده و معمولی خود را با یک وعده قارچ خوشمزه و خوش طعم جایگزین کنید. آنها را در مخلوط توفو تفت دهید، آنها را در ساندویچ صبحانه خود برش دهید، یا آنها را در جو دوسر خوش طعم خود هم بزنید.

این تاکوهای خوش طعم قارچ توفو در شام بسیار محبوب خواهند بود.

2. قارچ ها را بپیچید

آنها را به همراه هوموس خامه‌ای، سبزیجات تند و لوبیاهای غنی از پروتئین در تاکو یا بسته‌های سبزیجات برش دهید.

اومامی را با این پاستا عدس بمب قارچی تجربه کنید.

3. آنها را در ظرف های پاستا هم بزنید

طعم، طعم و مواد مغذی پیچیده ای را به ماکارونی خود اضافه کنید، از لازانیا گرفته تا کاسه های ساده ماکارونی.

با این کاسه غلات تمپه کنجد خوشمزه و غنی از قارچ، یک غذای خوش طعم به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

4. قارچ ها را داخل سالاد و کاسه بریزید

سبزیجات و کاسه های غلات خود را با یک مشت قوی از قارچ های خوش طعم بریزید. آنها را به صورت خام یا ورقه شده با روغن زیتون و سیر تفت داده شده میل کنید.

این پای توفو اسفناج قارچی شما را با طعم دلپذیر و آرامش بخش خود گرم و راضی نگه می دارد.

5. با قارچ بپزید

از کیک های پر از سبزیجات گرفته تا شیرینی های خوش طعم، آنها را در فر قرار دهید.

با وبلاگ های زیر در مورد استفاده از غذاهای گیاهی بیشتر بدانید:

بیشتر از دستور العمل های قارچ خوشمزه گیاهی من را در اینجا کشف کنید:

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای وابسته، اینجا را کلیک کنید.



منبع