یک درمان دیگر برای سکسکه


20 دسامبر 2022 · 5:50 ق.ظ

قبلاً در مورد اینکه چگونه پل اینگراهام به درمان سندرم درد کشکک-فمورال من کمک کرد، نوشته ام.

اخیراً، پل به دنبال درمان سکسکه بود، زیرا پدرش یک پرونده حل نشدنی داشت. بالاخره چه چیزی برای بابا کار کرد؟ تنفس در یک کیسه پلاستیکی.

افزایش CO2 خون (هیپرکاپنیا) با تنفس در کیسه پلاستیکی. این یکی کاملاً قابل قبول است و امتحان کردن آن آسان و بی خطر است. هایپرکاپنی قطعا بر برخی از انواع سکسکه تاثیر می گذارد. داستان (از یک منبع هوشمند، یک “دوست خوب PainSci”): “یک راه ساده تر از سکسکه وجود دارد – با هزینه صفر. آن را از عمویم که در دهه 50 در برزیل پزشکی خوانده بود یاد گرفتم. بیماران بیهوش مبتلا به سکسکه درد داشتند، بنابراین باید در اسرع وقت از شر آن خلاص می شدند. روش: تنفس در یک کیسه پلاستیکی، به اندازه ای کوچک که می توانید به هیپرکاپنی (میزان CO2 خون بالاتر) برسید. برای جلوگیری از خروج هوا باید کیسه را کاملاً در اطراف بینی و دهان نگه دارید و اگر مشکل سرگیجه دارید، بهتر است برای آن بنشینید. به محض اینکه احساس ناراحتی کرد، عمدتاً پس از 4-6 نفس، می توانید متوقف شوید، سکسکه از بین خواهد رفت. من نمی‌دانم این کار با عصب فرنیک چه می‌کند، اما 100٪ کار می‌کند.»

نکته ایمنی: بدیهی است که این روش ممکن است خطراتی داشته باشد. اگر او O2 پایینی داشت یا برای نفس کشیدن تلاش می کرد، احتمالاً جرات نمی کردیم. (از طرف دیگر، اگر او در این حالت بود، در بیمارستان بود.) اما او تحت نظر بود، بدون اینکه احتمال گیر کردنش وجود داشته باشد، و فقط چند نفس می کشید. شاید هنوز خطری وجود داشت… اما من فکر می کنم درمان نکردن آن سکسکه بود همچنین یک ریسک.

من هرگز آن روش را برای سکسکه ام امتحان نکرده ام. درمان خانگی مورد علاقه شخصی من “نوشیدن از لبه شیشه ای” است. AKA، آب آشامیدنی وارونه. این ویدیو را از یک پسر خوب که این تکنیک را نشان می دهد، تماشا کنید، اگرچه من قصد دارم حداقل 6 تا 8 اونس آب قبل از ترک سیگار بنوشم. از من نپرسید که چگونه کار می کند. ممکن است ربطی به کام نرم یا دیافراگم داشته باشد.

https://www.youtube.com/watch?v=SiCFBHeiGQw

استیو پارکر، دکتر

جلد اول کتاب Conquer Diabetes and Prediabetes

ثبت شده در دسته بندی نشده