بهترین اسموتی های کاهش وزن برای کاهش کالری از رژیم غذایی شما


میسون شیشه با تکان و نی

این پست شامل پیوندهای مربوط است. ممکن است برای خریدهایی که از طریق این لینک ها انجام می شود پورسانت کمی دریافت کنم و هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

اسموتی های کاهش وزن به روند جدید کاهش وزن تبدیل شده اند. زمانی که آنها را به عنوان جایگزین وعده غذایی می نوشید، کار می کند، و آنها را به عنوان کالری به چیزی که قبلاً مصرف می کنید اضافه نمی کنید. این پنج دستور پخت اسموتی را که من ایجاد کردم را بررسی کنید. این اسموتی ها سرشار از ویتامین و فیبر هستند. آنها خوشمزه، آسان و سریع درست می شوند. لذت ببرید!

اسموتی شماره 1. یک فنجان گوجه گیلاسی، یک فنجان گیلاس، یک قاشق چایخوری جوهر بادام و یک مشت یخ را در مخلوط کن بریزید. چند دقیقه هم بزنید و پوره کنید. در لیوان بریزید، سرد سرو کنید.

اسموتی شماره 2. یک موز رسیده، نصف فنجان جو، نصف فنجان شیر بادام شیرین نشده، یک قاشق چایخوری عصاره بادام و یک مشت یخ را در مخلوط کن بریزید. چند دقیقه هم بزنید و پوره کنید. در لیوان بریزید، سرد سرو کنید.

اسموتی شماره 3. یک موز رسیده، یک فنجان اسفناج، نصف فنجان شیر بادام شیرین نشده، یک قاشق چایخوری عصاره بادام و یک مشت یخ را در مخلوط کن بریزید. چند دقیقه هم بزنید و پوره کنید. در لیوان بریزید، سرد سرو کنید.

اسموتی شماره 4. یک ساقه کرفس، یک فنجان اسفناش، یک سیب سبز، نصف فنجان شیر بادام شیرین نشده، یک قاشق چایخوری عصاره بادام، یک مشت یخ را در مخلوط کن بریزید. چند دقیقه هم بزنید و پوره کنید. در لیوان بریزید، سرد سرو کنید.

اسموتی شماره 5. یک فنجان هندوانه، یک فنجان گوجه گیلاسی، یک قاشق چایخوری عصاره بادام و یک مشت یخ را در مخلوط کن بریزید. چند دقیقه هم بزنید و پوره کنید. در لیوان بریزید، سرد سرو کنید.