سالاد زمستانی با چغندر و انار


برش‌های قرمز تیره چغندر قند و آرل‌های انار جواهرمانند روی بستری از سبزیجات سالاد و سبزی‌های میکرو، با گردو پاشیده شده و با وینگرت پرتقال تازه پر شده است. واقعا شگفت انگیز به نظر می رسد، درست است؟ این سالاد زمستانی با چغندر و انار چقدر زیبا و خوشمزه است! بر اساس محصولات فصلی زمستان، این دستور سالاد درخشان ثابت می کند که شما واقعاً می توانید سالادهای عالی حتی در ماه های سردتر داشته باشید. این سالاد سرشار از مواد مغذی مهم مانند فیبر، مواد شیمیایی گیاهی، ترکیبات آنتی اکسیدانی، ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین و چربی های سالم است، این سالاد دارای فوایدی برای سلامتی است که به تقویت عملکرد سیستم ایمنی شما در طول زمستان کمک می کند. به علاوه، این سالاد رنگارنگ برای میز تعطیلات شما عالی است، چه برای جشن شکرگزاری، سالاد کریسمس یا دستور پخت جشن سال نو. این سالاد سالم پر از بافت‌ها – ترش انار و گردو، گزگز تازه مرکبات و نرمی برش‌های چغندر – این سالاد سالم، تلخ‌ترین روز شما را روشن می‌کند! این سالاد چغندر بدون گلوتن و گیاهی است و با ترجیحات همه در میز شام شما مطابقت دارد.

فواید چغندر برای سلامتی

یکی از مواد اصلی این دستور، چغندر قند خاکی قرمز تیره (که چغندر نیز نامیده می شود) است. میراث سوئدی شوهرم برای من قدردانی زیادی از چغندر به ارمغان آورده است. چغندر یک غذای کلیدی در رژیم های سنتی شمال اروپا است. ترکیبات مسئول رنگ قرمز تیره چغندر به نام بتالین نیز ضد التهاب هستند. چغندر با بسیاری از فواید سلامتی مانند سلامت قلب، سطح فشار خون و بازیابی عملکرد مرتبط است.

طرز پخت چغندر

من دوست دارم برای این دستور غذا را با چغندر تازه شروع کنم—فقط رویه چغندر را کوتاه کنید (روی چغندر را برای اسموتی ها ذخیره کنید یا به عنوان سبزی در دستور پخت مورد علاقه خود استفاده کنید)، با برس سبزیجات بشویید و در آب بپزید تا زمانی که چنگال نرم شود (حدود 7 دقیقه در ظرف مایکروویو یا 25 دقیقه روی اجاق گاز). برای این سالاد می توانید چغندر را هم تفت دهید. طرز تفت دادن چغندر را در اینجا بیاموزید. چغندر در چه زمانی است؟ چغندر در فصل زمستان در دسترس است زیرا در پاییز و زمستان برداشت می شود و مدت نگهداری طولانی تری نسبت به محصولات فاسد شدنی دارد. چغندر را می توان در زمستان در آب و هوای گرم تر، مانند کالیفرنیا که در آن زندگی می کنم، کشت کرد. من هر زمستان در باغم چغندر می کارم!

فواید انار

انار نیز در نوع خود یک غذای فوق العاده است. این میوه های قرمز روشن (دانه ها آریل نامیده می شوند) پر از فیبر و ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند. تعجب آور نیست اگر متوجه شوید که انار در رژیم غذایی شما با کاهش التهاب، بهبود سلامت قلب و استقامت بدنی بهتر مرتبط است. فصل انار چه زمانی است؟ انارها در فصل سپتامبر تا ژانویه در ایالات متحده هستند اکثر مراکز تولید انار ما در سواحل مرکزی کالیفرنیا. من یک دسته درخت انار در باغم دارم و در آذرماه در اوج برداشت خود هستند. در اینجا درباره انار بیشتر بدانید.

در اینجا همه چیزهایی که برای این دستور غذا نیاز دارید آورده شده است.
طرز تهیه این دستور پخت را در اینستاگرام اینجا ببینید.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این سالاد زمستانی وگان بدون گلوتن درخشان با چغندر و انار مملو از رنگ، طعم، بافت و طعم، ترکیبی از سبزی‌های برگ‌دار، سبزی‌های میکرو، چغندر قند، انار، گردو، و یک وینگرت پرتقال است.


سالاد:

  • 4 فنجان سبزیجات سالاد کودک بسته بندی شده
  • 2 فنجان سبزیجات میکرو بسته بندی شده (به عنوان مثال، تربچه، آفتابگردان، یونجه، کلم بروکلی)؛ (یا ممکن است از جوانه استفاده کنید)
  • 2 فنجان چغندر پخته ورقه شده (حدود 3 چغندر متوسط)، سرد شده
  • 1 فنجان آرل های انار تازه
  • 1/4 فنجان گردوی درشت خرد شده

وینگرت نارنجی:


  1. سبزی های سالاد را در یک کاسه سالاد بزرگ یا در بشقاب 12 اینچی بچینید. سبزی های میکرو (یا ممکن است از جوانه ها استفاده کنید).
  2. چغندرها را روی سبزی های میکرو بچینید و دانه های انار و گردو بپاشید.
  3. برای تهیه وینگرت پرتقال: پرتقال را با پوست رنده کنید (با استفاده از زرگر یا خردکن ریز). به یک کاسه کوچک اضافه کنید. آب پرتقال را بگیرید و به کاسه اضافه کنید. روغن زیتون، فلفل سیاه، پودر سیر و نمک (اختیاری) را به کاسه اضافه کنید و با همزن بزنید تا مخلوط شوند. وینگرت را روی سالاد بریزید و بلافاصله سرو کنید.
  4. 8 (1 فنجان) سروینگ درست می کند.

یادداشت

اگر برای پختن چغندر تازه برای این دستور غذا وقت ندارید، از چغندرهای کنسرو شده آبکش شده (ترجیحاً بدون نمک اضافه شده) یا چغندر پخته شده در یخچال که در بسیاری از سوپرمارکت ها موجود است، استفاده کنید.

  • زمان آماده سازی: 12 دقیقه
  • دسته بندی: سالاد
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 2 1/4 فنجان
  • کالری: 152
  • سدیم: 160 میلی گرم
  • چربی: 9 گرم
  • چربی های اشباع شده: 1 گرم
  • کربوهیدرات ها: 18 گرم
  • فیبر: 3 گرم
  • پروتئین: 3 گرم

کلید واژه ها: سالاد زمستانی چغندر قند طرز پخت چغندر

برای سایر سالادهای گیاهی الهام بخش، این موارد مورد علاقه را امتحان کنید:

سالاد کدو حلوایی با جو و کلم پیچ
سیب زمینی سیب زمینی کلم قرمز
سالاد آروگولا با گوجه فرنگی
سالاد توفو ماندارین ترد
سالاد گل کلم تند با گشنیز

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای وابسته، اینجا را کلیک کنید.





منبع