کاسه سالاد کلم کینوا با ماندارین


نارنگی های شیرین و رنگارنگ در برابر سایبانی از شاخ و برگ کلم سبز عمیق در این کاسه سالاد کلم کینوا با ماندارین می درخشد. این دستور غذا به اندازه کافی همه کاره است که می تواند به عنوان یک غذای آماده، یک وعده غذایی یا یک غذای جانبی آسان استفاده شود. به علاوه یک کاسه سالاد 100٪ گیاهی (وگان) بدون گلوتن است که آن را برای همه رژیم های غذایی ایده آل می کند.

من عاشق این دستور غذا هستم، زیرا بهترین راه برای جشن گرفتن محصولات هوای خنک، از جمله کلم پیچ و ماندارین است. این غذا با کینوآ پخته شده و یک وینگرت زیره نارنجی پرتقال، یک غذای سیرکننده و سالم است که واقعاً هم خوشمزه است. بعلاوه، این سالاد 10 دقیقه ای آسان دارای قدرت تغذیه ای ستاره ای است. سرشار از پروتئین های گیاهی، فیبرهای سالم برای روده، چربی های سالم، ویتامین ها، مواد معدنی و فیتوکمیکال ها با خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. این یکی از دستور العمل های مورد علاقه خانواده ما است، به خصوص زمانی که من هم کلم پیچ در باغ سبزیجاتم رشد می کند (کشش فوق العاده آسان) و هم میوه مرکبات روی درختم. در واقع، هر دوی این مواد موجود در اینجا از باغ خانه من آمده اند.

در باغ من در اوجای، کالیفرنیا

از آن به عنوان یک غذای کاسه ای لذت ببرید تا یک سالاد رضایت بخش و متعادل از نظر تغذیه ای ایجاد کنید که شما را تا شام و بازگشت می برد. یا می توانید آن را در یک کاسه بزرگ به عنوان سالاد جانبی برای همراهی غذا سرو کنید. بسته به سلیقه خود می توانید آن را گرم یا سرد سرو کنید. سعی کنید این کاسه را برای ناهار در محل کار بسته بندی کنید یا آن را برای چند وعده غذایی در طول هفته آماده کنید. یکی از راه های مورد علاقه من برای لذت بردن از این دستور غذا، به عنوان یک شام ساده و روستایی است. فقط آن را با یک سوپ گرم و رضایت بخش، مانند این سوپ گوجه فرنگی کلاسیک، و یک تکه نان سبوس دار، ترکیب کنید، و به خوبی تغذیه خواهید شد. تنها با 9 ماده (بدون احتساب مواد اصلی آشپزی)، می توانید این دستور را در کمتر از 10 دقیقه مخلوط کنید!

طرز تهیه این دستور پخت را در اینستاگرام اینجا ببینید.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این کاسه سالاد کلم کینوا خوشمزه، دلچسب و گیاهی با ماندارین ها محصولات فصلی را جشن می گیرد—سالاد دلچسب و سالمی را ایجاد می کند که مانند یک وعده غذایی در یک کاسه است.



  1. وینگرت را با هم زدن آب پرتقال، روغن زیتون، زیره، زردچوبه، فلفل قرمز قرمز و گشنیز در یک ظرف کوچک با هم درست کنید. در صورت تمایل می توانید با کمی نمک مزه دار کنید.
  2. کلم پیچ را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید.
  3. پانسمان را با انبر داخل کلم پیچ بریزید و برگها را با دقت تقسیم کنید و بپوشانید.
  4. کینوآ پخته شده، ماندارین و تخمه آفتابگردان را مخلوط کنید.
  5. آن را به 4 کاسه سالاد بزرگ به اندازه اولیه تقسیم کنید. بلافاصله سرو کنید.

یادداشت

می توانید آن را در یک کاسه سالاد بزرگ برای 6 وعده غذای جانبی کوچک سرو کنید.

  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • دسته بندی: سالاد
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 سروینگ
  • کالری: 90
  • قند: 3 گرم
  • سدیم: 22 میلی گرم
  • چربی: 4 گرم
  • چربی های اشباع شده: 1 گرم
  • کربوهیدرات ها: 12 گرم
  • فیبر: 3 گرم
  • پروتئین: 3 گرم

کلید واژه ها: ماندارین، کاسه سالاد، سالاد کلم کینوا

برای دیگر سالادهای گیاهی خوشمزه، موارد دلخواه من را بررسی کنید:

سالاد لوبیا کره یونانی
سالاد عدس سبز فرانسوی با گوجه فرنگی
سالاد چغندر سوئدی وگان
سالاد لوبیا سفید مدیترانه ای با خرمالو
سالاد زمستانی با چغندر و انار
سالاد سیب زمینی خامه ای وگان با تره فرنگی
سالاد کدو حلوایی با جو و کلم پیچ
سالاد آروگولا با گوجه فرنگی

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای وابسته، اینجا را کلیک کنید.

ابزارهای بیشتر برای خوردن و زندگی خوب





منبع