چگونه توفو را فشار دهیم – شارون پالمر، متخصص تغذیه گیاهی


با نحوه پرس توفو به منظور ایجاد غذاهای خوش طعم و سالم با این دستورالعمل های گام به گام مفید، به علاوه نکاتی برای بهترین پرس توفو و بهترین دستور العمل های توفو من آشنا شوید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا باید قبل از پختن توفو با آن، آن را فشار دهید؟ ممکن است برای بسیاری از دستور العمل ها مفید باشد. در واقع، شما ممکن است دیده باشید که دستور العمل ها “توفوی فشرده” را فراخوانی می کنند و متعجب شده اید که این در مورد چیست. توفو، یک غذای با طعم ملایم و سرشار از مواد مغذی سالم با سابقه طولانی استفاده در بسیاری از کشورهای آسیایی، در حوضچه ای از مایع بسته بندی می شود (در سفر میدانی من به یک تولید کننده توفو در اینجا یاد بگیرید که چگونه توفو درست می شود). بنابراین، چرا مایع را فشار دهید؟ وقتی توفو را فشار می‌دهید، از شر این مایع اضافی خلاص می‌شوید، بنابراین مانند یک اسفنج عمل می‌کند و هر طعمی را که در آن غوطه‌ور است جذب می‌کند، که می‌تواند طعم و بافت آن را در ظروف دیکته کند. با حذف این مایع اضافی، به توفو اجازه می‌دهید تا ادویه‌ها، مارینادها و طعم‌های موادی که با آن‌ها جفت شده است را جذب کند. من به ویژه توفوی فشرده را در غذاهای سرخ شده، کاری، توفوی پخته شده و غذاهای کاسه ای دوست دارم. علاوه بر این، فشار دادن توفو باعث می‌شود برای دستورهایی مانند اسکرامبل یا فیلینگ بهتر خرد شود. درباره انواع مختلف توفو در این راهنمای نهایی توفو اینجا بیشتر بیاموزید.

نحوه فشار دادن توفو
در صورت تمایل می توانید از پرس توفو برای فشار دادن توفو استفاده کنید.

فشار دادن توفو با دستمال کاغذی

یک راه آسان برای فشار دادن توفو این است که به سادگی یک بلوک توفوی سفت یا سفت را در چندین ورق حوله کاغذی بپیچید، آن را بین دو بشقاب قرار دهید و سپس آن را با چیزی سنگین (مثل یک کتاب) لنگر بزنید. چه مدت باید توفو را فشار داد؟ حدود 15 دقیقه طول می کشد تا مایع اضافی از یک بلوک توفو خارج شود.

در مورد پرس توفو چطور؟ گاهی اوقات به راحتی می توان فشار دادن توفو را کاری آزاردهنده در نظر گرفت. خوشبختانه، با افزایش علاقه به استفاده از توفو در آشپزخانه، پرس های توفو در حال حاضر در دسترس هستند، که فشار دادن توفو را کمی آسان تر می کند. بهترین پرس توفو چیست؟ من چند نوع مختلف پرس توفو در خانه دارم که دوست دارم از آنها استفاده کنم، مانند پرس TofuXpress و EZ Tofu. آنها تقریباً مشابه عمل می کنند – فقط بلوک توفو را در دستگاه قرار دهید، از طریق میل لنگ دستگاه فشار وارد کنید، بگذارید چند دقیقه بماند تا مایع خارج شود و توفو را بردارید. راهنمای گام به گام من برای فشار دادن توفو را در زیر بررسی کنید.

نحوه فشار دادن توفو: راهنمای گام به گام

در این وبلاگ آموزشی، من از TofuXpress استفاده می کنم، اما می توانید نوع دیگری از پرس توفو را برای نتایج مشابه امتحان کنید.

نحوه فشار دادن توفو
یک ظرف توفوی سفت یا خیلی سفت را باز کنید.
نحوه فشار دادن توفو
از بسته بندی خارج کرده و مایعات قابل مشاهده را از آن خارج کنید.
نحوه فشار دادن توفو
توفو را در ظرف پرس توفو قرار دهید.
نحوه فشار دادن توفو
اطمینان حاصل کنید که سیم پیچ فلزی به میل لنگ و بالای پرس توفو مانند تصویر بالا در سمت چپ متصل است.
نحوه فشار دادن توفو
بالای درب را روی توفو، داخل پرس توفو قرار دهید و سپس میل لنگ بالایی را بچرخانید تا به دو شکاف دو طرف پرس توفو بچسبد.
نحوه فشار دادن توفو
هنگامی که قسمت بالایی به داخل چفت می شود، به نظر می رسد (بالا). می بینید که مایع شروع به جمع شدن در بالا می کند.
نحوه فشار دادن توفو
اجازه دهید توفو در پرس توفو تا 15 دقیقه بماند، زیرا مایع از توفو خارج شده و روی آن جمع می شود. مایع را بریزید.
نحوه فشار دادن توفو
بالای پرس توفو را باز کنید و درب و میل لنگ را بردارید.
بلوک فشرده توفو را در پرس توفو، آماده برای استفاده خواهید یافت.
حذف کنید، و از آن در دستور العمل های مورد علاقه خود استفاده کنید! همچنین می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید تا بعداً برای دستور پخت شما آماده شود.
توفو، آماده برای طبخ با!

نکته پاداش: من دوست دارم این کار را در حالی انجام دهم که همه مواد دیگر را برای یک غذا آماده می کنم، مانند سرخ کردنی یا کاری. تا زمانی که پیازها را تفت دادم و سبزیجاتم را خرد کردم، توفو آماده است.

برخی از دستور العمل های توفو مورد علاقه من را در اینجا بررسی کنید:

وگان فو با توفو
توفو سرخ شده در تابه با سس مراکشی زردآلو
توفو کبابی کنجد تند
سرخ کردنی وگان با لوبیا بلند چینی و توفو
سیخ توفو گل کلم بوفالو
سالاد توفو ماندارین ترد
مارچوبه شوید توفو کیش
کاسه گیاهی کلم توفو با رویه قلب کنفی زردچوبه
بلغور جو دوسر با اسفناج، قارچ و توفو
کاسه نودل با توفو تایلندی و سبزیجات

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای وابسته، اینجا را کلیک کنید.

ابزارهای بیشتر برای خوردن و زندگی خوب



منبع